Wednesday, August 12, 2009

Continuing...

Ni gambo aku time form 5. Ala2 graduation day mcm kat University tu. Huhu..Pas trial SPM, skool buat selection on students, sape yg layak tu join graduation ni. Cuak gak aku, ye ar, wlpn aku cls first 5A1 kat SMK Perimbun tu, x smestinya aku layak pi graduation. Hr yg paling bprestij bg kami. Coz, bangga yg amat. Hehe..Alhamdulillah, berkat usaha aku, dpt 1st Grade utk SPM ni. yg best, time nk amik result, kena amik kat pengetua, mau x kecut perut. ingt kenapa, rupenye, sapa yg pangkat 1, kena jmp pengetua tuk dpt ucapan tahniah. hehe...x sia2 aku tukar sekolah dr SM Bukit Merchu Kuala Kangsar, tindakan nekad aku, mbuahkan hasil. Amin...

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
Some people says, im too complicated, but to me, only me, know myself better..