Wednesday, August 12, 2009

Aktiviti Lasak Yang Saya Suka

Monitor students activities, agak memenatkan, but enjoyable.


Team Building (2009)



Ngan en david..muka lega bile slmt smpi kepuncak. best yg amat..
serius je muka aku mdaki..si david dok buat walking stick kat aku, memandangkan lagi myusahkan aku mdaki, aku campak ntah kemana ntah kayu..xpe aku slmt tibe ke puncak

Sesi Bergambar ngan anak-anak murid



GUNUNG BELUMUT (2008)



Selepas lama x mdaki, pancit la gak..huhu.. time ni kaki cramp coz sejuk sgt. tp xpe, aku tetap smpi ke puncak..kehkeh..sape kata org gemuk mcm aku xleh mdaki..eat ur word back



Posing atas boat house..Panas2 terik tu..sempat gak



Mbuat lawatan ke rumah Orang Asli..Bile tgk wajah anak2 ni, hati aku bfikir sendiri, knp negara kite yg da cukup mbangun ni, masih xde pbelaan keatas org2 ni..kite slalu slhkan mereka, tidak mahu menerima pbaharuan. tp pd aku, itu bukan alasan kukuh utk mgatakan itu..pihak kerajaan, fikirkanlah cara tbaik utk mbela nasib mereka..mereka penduduk asal negara ini, ada hak utk menerima pbangunan..ksenangan ksusahan perlu dikongsi bsama. bkn pada diskriminasi..





EXPEDITION TO ROYAL BELUM (2007)




ngah pasang khemah..time ni sejuk betul kat gunung berembun ni..
Da smpi puncak g.berembun..muka kepuasan..wlpun rs muka huduh yg amat, tp coz nk bgambo pnye pasal, maintain..hehe




GUNUNG BEREMBUN, CAMERON HIGHLANDS (2007)



First time, bw students naik mdaki gunung. Pengalaman yg menarik, bygkan suasana yg sejuk yg amat, tido dlm khemah, kelengkapan tido yg kurang, mmg tido pakai baju blapis2, smbil berpelokan ngn Leha. Hehe...Tp mmg best..






































No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
Some people says, im too complicated, but to me, only me, know myself better..